duminică, 12 decembrie 2010

Vorbe goale...

Azi am hotarat sa mai scriu ceva pe blog. Dar ca sa vezi ca nu e prea usor, mai ales cand in cap iti vin ganduri de genul: dar pe cine asta il intereseaza? Solutia in asa caz e: scrie pentru tine! Da, si ca sa nu ma dau in amanunte am sa zic ca in viata doar pentru tine si trebuie sa traiesti... In caz contrar inevitabil incepi sa cauti cele mai inalte cladiri din oras...
Ascult toata ziua muzica. Zilele acestea am revenit la Yann Tiersen. E a dracului de trista muzica lui. Dupa o singura ascultare a unui album de al sau incep sa am extrasistole. Dar ca sa vezi ca-mi place. Adica cand inima se opreste in nehotarare pentru cateva secunde, atunci intelegi cat de mult ai vrea sa nu se opreasca niciodata. Atunci incepi sa simti mai acut mirosurile, sa auzi intonatii imperceptibile, sa te lasi orbit de culorile cerului de toamna. Ma mir cat timp voi mai avea privilegiul de a ma plimba pe marginea prapastiei. Ei dar la urma urmei, traieste-ti clipa! Cica asa a zis odata un mare filosof pe care acum nu mi-l amintesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu