sâmbătă, 10 septembrie 2011

Un zambet

- Cat ma costa un zambet?
- ...
- Pot sa-l iau in rate?
- ...
- Pacat, dar nu am persoana garanta. Vezi tu nimeni nu vrea sa zambeasca pentru mine.
Pot sa-mi las drept gaj bunele intentii?
- ...
- Da-a-a. Azi nimeni nu mai crede in ele...
Gata m-am decis sa achit pe loc... cu un sarut.
- ...
- Ce inseamna s-a devalorizat? Cum adica nu inseamna nimic?
- ...
- Dar felicitarile de 8 martie? Dar privirile pline de sens?
- ...
- Pot sa achit cu un cec de 2 ani de dragoste!
- ...
- Si ce daca e nereciproca?
- ...
- Contul il supinesc in fiecare zi. In fiecare minut. Incontinuu.
- ...
-Alte conturi? ... Nici conturi nu au fost. Asa, escrocherii din care de fiecare data ieseam in incapacitate de plata. Dar nu-i nimic, mi-am revenit.
- ...
- Declar totul, pana la ultimul suras. Sunt o persoana cinstita. Nu ascund nimic.
- ...
- Cat am in cont? Stii, sunt cel mai bogat om de pe lume...
- Si eu. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu