luni, 8 noiembrie 2010

Banalitati

Waaaauuuuu! Imi dau seama ca 99% din activitatea, discutiile si gandurile noastre nu sunt altceva decat banalitati si mi se face rau. Urasc sa fiu ca toti, dar cel mai tare urasc sa fiu banal. Probabil ca este aici o legatura dintre cele doua calitati dar nu prea imi vine acum. Si cel mai ingrozitor (pentru mine cel putin) este ca aceste banalitati sunt necesare si de neinlocuit in anumite situatii (ca sa nu zic in toate). - Nu-mi spuneti cat e ora? Cine naibii a inventat aceasta fraza, si ce destept a propus-o ca cheie spre inima (si am in vedere bineinteles "patul") unei femei. Odata ce te-ai ostenit sa fluturi din limba pentru un scop anume, de ce sa nu fie acesta si unul frumos. Ori, banuiesc ca daca te-ai hotarat sa-ti petreci seara cu o domnisoara, inseamna ca cel putin iti face placere sa o privesti, ca ti-a placut macar ceva la ea. Dar doamne fereste sa-ti treaca prin cap sa-i spui. Ai innebunit? Intreab'o cat e ora, ca doar de asta si-a cumparat ea ceas cu cristale swarovski.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu